UPOZORNĚNÍ: Dne 25.04.2024 v době od 5:00 do 11:00 došlo na našich webových stránkách k výpadku komunikačních služeb. Zprávy, zaslané v tuto dobu na naše e-mailové adresy, nebyly doručeny. Omlouváme se za komplikace. Více zde.
Bezpečnostní archivační skříně a trezorové skříně jsou vhodné pro všechny situace, kdy je nutné mít bezpečně uloženy dokumenty, smlouvy, doklady a jiné písemnosti a cennosti.
Archivační skříně obsahují zámek, mají zpevněné stěny a zvýšená je i jejich odolnost například proti ohni.
Uspořádejte si svůj archiv již nyní pomocí archivačních skříní a trezorových skříní, přímo určených k archivaci dokumentů a písemností.
Hojně se používají především k uložení písemností ve firemních společnostech, na městských úřadech či soudech po zákonně stanovenou dobu.
Tip: Přečtěte si více o archivaci dokumentů v našem článku na blogu.
Nakupování
Služby