Záruka na zboží je u B2B Partner 7 let, netýká se pouze spotřebního materiálu, akumulátorů, apod. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat!
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, vyplňte, prosím, co nejdříve reklamační formulář. Vše obratem prověříme a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Na určité zboží se nevztahuje standardní nárok na vrácení zboží (produkty vytvořené na míru či na produkty upraveny dle přání kupujícího). Montáž zboží je považována za úpravu dle přání kupujícího.
Kompletní podmínky pro vrácení zboží jsou uvedeny v obchodních podmínkách.
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši bezplatnou linku 800 700 700 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: napistenam@b2bpartner.cz. Vaše problémy řešíme ihned!
V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu jsme Vám ihned k dispozici. Žádné automatizované call centrum, spojíme Vás ihned s operátorem.
Volejte naši bezplatnou linku: 800 700 700
V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/
Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědet. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na www.b2bpartner.cz/reklamace
Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte nás na tel.: 800 700 700 nebo e-mailem napistenam@b2bpartner.cz. Chybějicí návod Vám zašleme obratem.
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.
Jsme držiteli certifikátu jakosti ISO 9001:2015, ale dosažením certifikace nekončíme. Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.
Nakupování
Služby