UPOZORNĚNÍ: Dne 25.04.2024 v době od 5:00 do 11:00 došlo na našich webových stránkách k výpadku komunikačních služeb. Zprávy, zaslané v tuto dobu na naše e-mailové adresy, nebyly doručeny. Omlouváme se za komplikace. Více zde.

Vše o nákupu

Máte dotaz?
Jsme tady pro Vás.

17.000
vyřízených objednávek
měsíčně
20
proškolených zaměstnanců
zákaznické podpory
800 700 700
Jsme na telefonu a chatu
každý pracovní den mezi 7 – 17 hod.
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Nenašli jste odpověď na svůj požadavek?   Kontaktujte nás

Dotaz ke zboží

Nevíte si rady s výběrem zboží z naší široké nabídky? Jsme připraveni vám pomoci a poradit.

Mám technický dotaz, chci poradit s výběrem.

Rádi poradíme s výběrem vhodného zboží a potřebnými parametry. Neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.

  • Na infolince 800 700 700 v pracovní dny mezi 7:00 – 17:00
  • E-mailem na napistenam@b2bpartner.cz
  • Prostřednictvím on-line chatu na našich stránkách v pracovní dny mezi 7:00 – 17:00
Kde najdu návod ke zboží?

Pokud jste nenalezli potřebný návod v balení spolu se zbožím, stačí navštívit detail produktu na našich webových stránkách, kde v sekci “Návody” najdete uživatelskou příručku v elektronické podobě ve formátu .pdf.

Tip: Zboží na našich stránkách snadno vyhledáte zadáním kódu, který najdete na faktuře nebo objednávce, přímo do vyhledávače.

Je možné vytvořit před objednávkou 3D vizualizaci místnosti s kancelářského nábytkem?

Ano, pro vytvoření 3D návrhu můžete využít náš on-line 3D plánovač, ve kterém si snadno nastavíte atributy místnosti, kterou následně vybavíte požadovaným kancelářským nábytkem. 3D návrh můžete sdílet, případně zboží z návrhu rovnou objednat. 3D plánovač B2B Partner je zcela zdarma.

Vyrábíte nábytek na míru?

Ano, vyrábíme. Úpravy nábytku můžete sami provést v našem unikátním konfigurátoru na www.nabyteknamiru.cz. Díky automatizované výrobě jsme schopni rychle reagovat na potřeby zákazníka a kancelářský nábytek dokážeme vyrobit již do několika dnů po schválení návrhu.

Jak zjistím dostupnost vyprodaného zboží? 

V detailu produktu pod údajem o ceně uvádíme nejen jeho skladovou dostupnost, ale rovněž údaj o počtu kusů a potvrzené termíny dalšího naskladnění.

Mohu si zboží někde vyzkoušet/prohlédnout? 

Náš sortiment prodáváme výhradně v elektronickém obchodě. Děkujeme za pochopení.

Proč se liší cena ve vašem katalogu a na e-shopu?

Ceny uvedené v katalogu jsou platné vždy k datu jeho vydání. U některých položek může dojít vlivem doprodání skladových zásob, novému naskladnění a vývoji na trhu ke změně ceny.

Akce a slevy

Kdo šetří, má za tři. Nabízíme oblíbené akce a také možnost uspořit díky unikátní On-line poptávce.

Jaké jsou podmínky akcí 1+1, 2+1, 3+1, 4+2 zdarma? 

Pokud Vás zaujala některá z akcí 1+1, 2+1, 3+1, 4+2 zdarma, vložte do košíku 1x akční balení a my Vám v rámci akce automaticky zašleme za uvedenou cenu akční balení zboží. Počet akčních balení v jedné objednávce není omezen. V rámci akce nelze kombinovat odlišné barevné varianty. Akce platí do vyprodání zásob.

Mohu na svou objednávku získat slevu?

Ano, slevu lze získat prostřednictvím našeho poptávkového formuláře On-line poptávka. Zboží vložíte do On-line poptávky a během 2 sekund uvidíte slevu, kterou získáváte. Vybrané zboží můžete se slevou rovnou objednat. Víme, že při vybavování pracoviště se každá koruna počítá, a proto mimo On-line poptávky nabízíme i nejrůznější akce, díky kterým můžete nakoupit ještě výhodněji.

Potřebuji cenovou nabídku.

Vyzkoušejte náš online poptávkový formulář - On-line poptávku. Díky plně automatickému systému získáte konkrétní cenovou nabídku během 2 sekund od zadání poptávky.

Co je on-line poptávka?

On-line poptávka je on-line poptávkový formulář, díky kterému Vám můžete nabídnout slevu na Vaši objednávku již během 2 sekund. Stačí si vybrat zboží z našeho sortimentu a přidat ho do On-line poptávky, která vyhodnotí všechny parametry zboží, požadované množství, náklady na dopravu apod. a podle toho Vám nabídneme slevu už během 2 sekund. Zboží pak můžete rovnou objednat.

Objednání zboží

Zajímá Vás, jak probíhá proces vyřízení objednávky, případně hledáte další informace k tomuto tématu? Rádi poradíme.

Co se stane po odeslání objednávky na e-shopu?

Ihned po odeslání objednávky Vám zašleme její souhrn na Vaši e-mailovou adresu. V řádu několika minut dojde ke zpracování Vaší objednávky v našem informačním systému a samotné rezervaci zboží na skladu, případně k jeho objednání u dodavatele.
Následně Vám zašleme potvrzení objednávky s přesným datem její expedice i doručení. Pokud by se vyskytl problém s objednávkou nebo doručením, budeme Vás neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Jakmile bude zboží expedováno a předáno dopravci, zašleme Vám informaci e-mailem. Součástí e-mailu bude také informace o tom, který dopravce Vám zásilku bude doručovat a číslo pro sledování zásilky. E-mailem obdržíte také elektronickou fakturu ve formátu .pdf.
Dále může následovat e-mailová nebo SMS komunikace ze strany dopravce, který Vás bude informovat o detailech doručení.

Jak mohu zrušit nebo upravit objednávku?

Pro zrušení či úpravu objednávky neváhejte se svým dotazem kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mailu napistenam@b2bpartner.cz. Prověříme, v jakém stádiu je zpracování Vaší objednávky a podle toho objednávku upravíme, zrušíme nebo vytvoříme novou. Pro rychlejší odbavení si, prosím, připravte číslo objednávky.

Poskytujete náhradní plnění?

Omlouváme se, ale náhradní plnění neposkytujeme. Děkujeme za pochopení.

Platba

Kartou, na fakturu se splatností, dobírkou, předplatbou? Každá platba má svá specifika. Nevíte si rady? Jsme tady pro Vás.

Jaké nabízíte způsoby platby?

Za nákup lze platit dobírkou, zálohovou fakturou, fakturou se splatností či prostřednictvím platební brány GOPAY. Ta umožňuje platbu těmito formami:

  • Platba platební kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard)
  • MojePlatba - Komerční banka a.s.
  • ePlatby - RaiffeisenBank
  • mPeníze - mBank
  • PayMyway - FIO Banka
  • ČSOB
  • ERA
  • GoPay peněženka
Lze na dobírku platit u dopravce kartou?

Při platbě na dobírku, prosím, berte v potaz, že v některých případech může být potřeba zásilku uhradit hotově. Pokud požadujete dobírku uhradit platební kartou, prosím, uveďte to vždy v poznámce k objednávce.

Mohu platit na fakturu se splatností?

Ano, tento způsob platby je možný pouze pro právnické osoby. Platba po dodání zboží na základě faktury může podléhat ověření platební morálky. V případě, že platba převodem nebude schválena, budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi alternativní způsob platby.

Neprošla platba platební kartou.

V případě, že se platba platební kartou nezdaří, Vaši objednávku přijmeme a budeme Vás kontaktovat s domluvou alternativního způsobu úhrady objednávky.

Kde najdu fakturu za objednané zboží? 

Faktury zasíláme elektronicky v okamžiku vyskladnění zboží. Dorazí Vám na e-mail, který jste do objednávky uvedli. Pokud k Vám faktura nedoputovala, mohla být například vyhodnocena jako SPAM. Kontaktujte nás, prosím, na e-mail napistenam@b2bpartner.cz, fakturu Vám obratem zašleme.

Potřebuji na faktuře uvést specifické údaje. 

Svou objednávku máte možnost doplnit o vaše vlastní referenční číslo, které bude uvedeno na potvrzení objednávky a faktuře. K objednávce můžete také připojit další textovou poznámku pro sdělení doplňujících informací, které si na faktuře přejete uvést.

Potřebuji opravit fakturu. 

Pokud jste zjistili, že na faktuře jsou uvedeny nesprávné údaje, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mail napistenam@b2bpartner.cz. Pro rychlejší odbavení, prosím, uveďte číslo Vaší objednávky/faktury.

Dodání zboží

Objednáno, zabaleno, naloženo. A už se to veze k Vám. Mimochodem, dopravu máte u nás vždy zdarma!

Kde najdu číslo pro sledování zásilky? 

Číslo pro sledování zásilky naleznete na detailu objednávky, na který se prokliknete pomocí odkazu, který jsme Vám zaslali spolu s potvrzovacím e-mailem. Detail objednávky lze snadno zobrazit také v administraci “Můj účet - objednávky”. Číslo pro sledování balíku je “prokliknutelné” přímo na stránky dopravce. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Za jak dlouho po objednání obdržím zboží? 

Objednávka je obvykle doručena následující pracovní den. V detailu každého produktu je uveden přesný termín dodání, případně je dodací lhůta stanovena v pracovních dnech (platí pro zboží na objednávku).

Pokud je zboží skladem a objednáte v pracovní den do 14:00 hod., doručíme jej následující pracovní den. Pokud zboží skladem objednáte po 14:00 hod., bude expedováno následující pracovní den a doručeno do dvou pracovních dní od objednání. U zboží s označením „Dočasně nedostupné“ nebo zboží s delší dodací lhůtou uvádíme v detailu produktu také potvrzené termíny dalšího naskladnění. Konkrétní termín doručení je rovněž uveden v potvrzení objednávky.

Jaká je cena za dopravu?

Standardní doprava je vždy ZDARMA! Náklady na dopravu zboží na Vámi vybranou adresu v ČR jsou již vždy zahrnuty v ceně. Doplňkové služby, jako např. vynesení zboží do patra nebo dodání v určitém čase, je možno objednat přímo během objednávky. Tyto služby jsou zpoplatněny dle platného ceníku. Více informací a ceník doplňkových služeb.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Zboží zasíláme pouze na adresy v České republice. Pokud chcete zaslat zboží na Slovensko, do Polska nebo Německa, můžete objednat u našich zahraničních poboček:

Jaký přepravce mi zboží přiveze?

Vaše zásilka bude doručena spediční službou DPD, TOPTRANS, RABEN nebo DACHSER na adresu, kterou si zvolíte. Standardní doručení probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. Konkrétní dopravce bude určen při expedici zboží podle charakteru zásilky (balík/paleta).

V jaký čas bude zásilka doručena?

Doručení zboží probíhá standardně v pracovní dny mezi 8-17 hod. V den doručení budete informován dopravcem prostřednictvím SMS s upřesněním času doručení.
Pokud si přejete doručit zboží v dopoledních hodinách (nejpozději do 13 hodin), můžete využít doplňkové služby „TOPTIME“, kterou zajišťuje přepravce TOPTRANS. Tato služba je zpoplatněna a zvolit jí můžete při objednání. Více informací a ceník doplňkových služeb.

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Ano, osobní odběr je možný. Své zboží si můžete vyzvednout v našem skladu v Ostravě-Porubě. Pro tento způsob odběru je nutné, aby objednávka byla zaplacena on-line kartou. Do poznámky prosím uveďte, že máte zájem o osobní odběr. Ten je možný v pracovní dny do 13:00 po předchozí telefonické domluvě s pracovnicí prodejního oddělení, která Vás bude kontaktovat a domluví s Vámi konkrétní čas vyzvednutí. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Zajišťujete výnos zboží? Jaká je cena služby?

Ano, výnos zboží do patra si můžete objednat během procesu objednávky v rámci nabízených doplňkových služeb k dopravě TOP – COMFORT (výnos zboží s aktivní asistencí příjemce) nebo TOP – COMFORT PLUS (výnos zboží bez asistence příjemce). Cena služby je vždy stanovena podle celkové hodnoty objednávky. Více informací a ceník doplňkových služeb.

Zajišťujete montáž zboží? Jaká je cena služby?

Ano, montáž výrobků poskytujeme na místě určení i u nás ve skladu, kdy Vám zboží zašleme již složené. Vztahuje se pouze na vybrané položky z naší nabídky. Pokud je montáž pro Vámi zvolené zboží dostupná, lze ji vybrat v rámci doplňkových služeb přímo v detailu produktu či v nákupním košíku. Více informací a ceník doplňkových služeb.

Reklamace

I když je to nemilé, občas se může stát, že je potřeba zboží reklamovat. Na naši 7letou záruku se můžete spolehnout.

Jakou záruku poskytujete?

Záruka na zboží je u B2B Partner 7 let, netýká se pouze spotřebního materiálu. Naše zboží prověřujeme, a proto mu můžeme důvěřovat!

Jak reklamovat zboží?

V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte náš reklamační formulář. Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace. Po odeslání formuláře obdržíte ihned potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na Váš e-mail.

Za jak dlouho bude vyřízena má reklamace?

Každou reklamaci řešíme vždy bez zbytečného odkladu v co nejkratším možném termínu. Pokud chcete zboží reklamovat, vyplňte, prosím, reklamační formulář na adrese: http://www.b2bpartner.cz/reklamace/
Po odeslání reklamačního formuláře vás budeme obratem kontaktovat e-mailem či telefonicky a dohodneme se na dalším postupu.

Obdržel jsem jiné než objednané zboží.

V případě, že Vám dorazilo jiné než objednané zboží, nás, prosím, o této skutečnosti informujte prostřednictvím reklamačního formuláře. Vše prověříme a dohodneme se s Vámi na dalším postupu.

Dorazila poškozená zásilka.

Pokud Vám dorazila poškozená zásilka, neprodleně nás, prosím, o této skutečnosti informujte prostřednictvím reklamačního formuláře. Stav poškozeného zboží také ihned zdokumentujte pořízením fotografií či videozáznamem. Poslouží k rychlejšímu a snadnějšímu vyřízení Vaší reklamace.
I v případě, kdy je obal nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji, prosím, co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak, jak má být.

Jak probíhá vrácení/výměna zboží?

Reklamaci uplatněte prostřednictvím reklamačního formuláře na našich stránkách. Prosím, vyplňte všechna požadovaná pole reklamačního formuláře – urychlíte tím vyřízení Vaší reklamace. Do reklamačního formuláře je možno vložit také fotodokumentaci.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí Vaší reklamace. Následně, prosím, vyčkejte. Budete kontaktování pracovníky reklamačního oddělení a společně se pokusíme najít optimální řešení k Vaší plné spokojenosti.

Do kdy mohu zboží vrátit?

Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, vyplňte, prosím, co nejdříve reklamační formulář. Vše obratem prověříme a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Na určité zboží se nevztahuje standardní nárok na vrácení zboží (produkty vytvořené na míru či na produkty upraveny dle přání kupujícího). Montáž zboží je považována za úpravu dle přání kupujícího.
Kompletní podmínky pro vrácení zboží jsou uvedeny v obchodních podmínkách.

Jak probíhá vrácení peněz? 

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, převodem, zálohovou platbou, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. V případě platby dobírkou prosíme v reklamačním formuláři o uvedení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena.

Zasílání novinek a katalogů

Každý rok pro Vás připravujeme tištěný katalog s kompletní nabídkou našeho sortimentu. Několikrát do roka pak vychází katalog s novinkami a akčními nabídkami. Pokud preferujete elektronickou formu novinek, pravidelně připravujeme e-mailingové newslettery. Mimo to publikujeme novinky na našem blogu a sociálních sítích.

Jak se dozvím o aktuálních novinkách a akcích? 

Aktuální novinky a akce naleznete vždy v našem aktuálním on-line i tištěném katalogu, v sekci Akce a slevy, či v e-mailovém newsletteru, který pravidelně zasíláme a na našem blogu. Mimo to nás můžete sledovat na sociálních sítích Facebook, Instagram a Pinterest.

Mám zájem o tištěný katalog B2B Partner. 

Tištěný katalog si můžete snadno objednat pomocí on-line formuláře. Katalog zasíláme zcela zdarma a obdržíte ho na uvedenou adresu během 2 pracovních dnů.

Jak se odhlásit z odběru tištěného katalogu?

Pokud se chcete odhlásit z odběru tištěného katalogu, stačí nám zaslat e-mail na adresu napistenam@b2bpartner.cz. Jakmile Váš požadavek zpracujeme, zašleme Vám potvrzovací e-mail.

Jak se odhlásit z odběru newsletteru?

Z odběru e-mailových novinek se lze odhlásit pomocí odkazu ve spodní části zaslaného newsletteru. Stačí kliknout na tlačítko “Odhlaste se zde” ve spodní liště. V případě potíží s odhlášením nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese napistenam@b2bpartner.cz.

Účet a registrace

Díky zákaznickému účtu získáte přehled nad historií objednávek a můžete snadno spravovat nákupy pro Vás či Vaši organizaci.

Jak se registrovat a vytvořit si účet? 

Pro registraci a vytvoření účtu na stránce b2bpartner.cz stačí vyplnit tzv. Kompletní registraci, ve které si snadno předvyplníte fakturační, dodací a korespondenční adresu pro Vaše budoucí nákupy. Při registraci prvního člověka z firmy navíc synchronizujeme z informačního systému všechny již vytvořené objednávky a doklady od roku 2018.

Registrovat se předem ale není nutné! Objednávat na www.b2bpartner.cz můžete i bez registrace.

Nemůžu se přihlásit, zapomněl jsem heslo. 

Své přihlašovací heslo si můžete si snadno obnovit v sekci Zapomenuté heslo, kterou naleznete ihned pod přihlašovacím formulářem. Pro zaslání přihlašovacího hesla, prosím, vyplňte e-mail, který jste uvedli při registraci.

Chci z jednoho účtu nakupovat pro více firem.

V případě, pokud chcete do svého účtu přidat další firmu a nakupovat z jednoho účtu pro více firem, můžete si snadno do svého účtu přidat další fakturační adresu v sekci Můj účet a adresy pomocí tlačítka “přidat novou fakturační adresu” ve spodní části sekce. Následně můžete mezi těmito firmami/adresami dle potřeby libovolně přepínat.

Jaké jsou výhody registrace na e-shopu?

Registrace na www.b2bpartner.cz Vám umožní získat rychlý přístup ke sledování všech Vašich objednávek i stažení dokladů k objednávkám na jednom místě. Díky registraci navíc nemusíte ztrácet čas vyplňováním údajů při další objednávce. Stačí se přihlásit a my veškeré již zadané fakturační a doručovací údaje vyplníme za Vás.

Registrace je výhodná i v momentě, kdy v rámci jedné organizace objednává více lidí. Při registraci prvního člověka z firmy synchronizujeme z informačního systému všechny objednávky a doklady od roku 2018. Každý uživatel z firmy i nově registrovaný pak vidí v administraci historii všech objednávek a dokladů z celé firmy. Synchronizace historie objednávek a dokladů proběhne u nových uživatelů až po ověření a spárování registrace v informačním systému.

Jak lze změnit stávajícího uživatele v rámci registrované organizace? 

Doporučujeme pro každého zaměstnance mít zvlášť vytvořen vlastní účet (to platí i pro osoby, které nahrazují na stejné pozici jiné zaměstnance). Díky tomu lze snadno vidět, kdo co přesně v rámci vaší organizace objednal. Neaktuální uživatele z webu na vyžádání smažeme. Jednotliví uživatelé mohou v administraci měnit své jméno, telefon, adresu firmy, přidávat a měnit adresy doručení. Z důvodu integrity dat nelze v administraci měnit e-mail, IČ, DIČ, v takovém případě je nutné nás kontaktovat.

Jak mohu zrušit svůj účet či změnit údaje?

Abychom předešli riziku zcizení účtu, je třeba změnu e-mailu řešit individuálně. Pokud došlo ke změně e-mailové adresy či si přejete účet zrušit, kontaktujte nás, prosím.

Nabízíte řešení pro E-Procurement?

Ano, jsme schopni realizovat propojení našeho E-Shopu s vaším nákupním nebo informačním systémem několika způsoby:

  • Pravidelné generování feedu s informacemi o produktech, který si naimportujete do Vašeho nákupního systému
  • Napojení přes OCI (Open Catalogue Interface) rozhraní
  • Příprava objednávek a jejich schvalování určenými uživateli přímo v našem E-Shopu

Pokud využíváte vlastní nákupní systém nebo byste chtěli nastavit pravidla pro nakupování vašich zaměstnanců, rádi s vámi vaše požadavky projednáme.

Volejte zdarma
Po-Pá 7:00 - 17:00
logo

Vybavíme Vaši firmu do 24 hodin

B2B Partner s.r.o.
Plzeňská 3070
700 30 Ostrava - Zábřeh

 

B2B Partner na biano.cz

 

© 2010 - 2023 B2B Partner s.r.o. - Všechna práva vyhrazena.
Profesionální e-shop na mírushopsys