Kdy je povinnost mít na pracovišti šatnu?

Podle nařízení vlády je zaměstnavatel povinen zřídit šatnu pro zaměstnance, kteří musí nosit pracovní nebo ochranný oděv a nemohou se převlékat jinde. Ať už je to z hygienických nebo například etických důvodů.

V případě, že v daném provozu pracuje více než 5 lidí, je povinnost mít šatny oddělené podle pohlaví. Při nižším poštu zaměstnanců lze mít šatny společné, musí být však časově vymezené tak, aby se muži nemuseli převlékat s ženami (a samozřejmě také naopak) ve stejnou dobu.

ČÁST NAŠI NABÍDKY ŠATNÍCH SKŘÍNĚK ZE DŘEVA/KOVU

Počet míst v šatně by měl mít rezervu 10% z celkového počtu zaměstnanců. V praxi to tedy znamená, že provozovna, která má například 50 zaměstnanců, musí mít rezervu 5 míst.

Důležité je, aby šatna byla vybavena uzamykatelnými skříňkami. Není možné, aby zaměstnanci (přesto, že pracují třeba ve vícesměnném provozu) využívali jednu skřínku v počtu dvou a více lidí.

Pokud chcete v šatně ušetřit prostor, mohou se Vám hodit praktické šatní skřínky, jejichž součástí je také lavička na sezení.

KANCELÁŘSKÉ ŠATNÍ SKŘÍNĚ ŘADY PRIMO

Tyto webové stránky používají cookies. Více informací o používání cookies naleznete v sekci Vše o nákupu. Souhlasím