Záruky, servis a reklamace

Záruky

Záruka na zboží je u B2B Partner 7 let, netýká se pouze spotřebního materiálu. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat!

Vrácení a výměna zboží

Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení v nepoškozeném obalu. Neplatíte žádnou zpětnou dopravu, zboží si sami odvezeme.

Servis a reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši bezplatnou linku 800 700 700 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: napistenam@b2bpartner.cz. Vaše problémy řešíme ihned!

Zákaznický servis

V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu jsme Vám ihned k dispozici. Žádné automatizované call centrum, spojíme Vás ihned s operátorem.

Volejte naši bezplatnou linku: 800 700 700

Formulář pro nahlášení reklamace

V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/

Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.

Co dělat když...

  1. Obdrželi jste zboží poškozené?

    Muže se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědet. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se presvědčili, že je vše tak jak má být.

  2. Nenašli jste v zásilce fakturu?

    To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.

  3. Chybí některé položky, nebo díly?

    I sebedokonalejší systém muže být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na www.b2bpartner.cz/reklamace

  4. Nenašli jste návod k montáži?

    Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte nás na tel.: 800 700 700 nebo e-mailem napistenam@b2bpartner.cz. Chybějicí návod Vám zašleme obratem.

  5. Nejste spokojeni se zbožím?

    Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomužete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.

  6. Chvalte a stežujte si!

    Jsme držiteli certifikátu jakosti ISO 9001:2008, ale dosažením certifikace nekončíme. Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.




Porovnání 0

Porovnání

Oblíbené produkty 0

Oblíbené