Kariéra

KDO JSME?

Jsme firma, který je pomocnou berličkou všem firmám a jednotlicvům, jež si potřebují vybavit své zázemí. Je nám jedno, zda potřebují vybavit kanceláře, dílny nebo sklady. Snažíme se jim poskytnout maximum. Stejně tak se budeme snažit poskytnout maximum Vám, pokud právě neoplýváte zkušenostmi z oboru.

Snažíme se zdokonalovat nejen náš sortiment, ale také služby zákazníkům. Čas od času proto rozšiřujeme také naše řady.

Uplatnění u nás najde široká škála profesí. 

NEZTRATÍ SE U NÁS LIDÉ, KTEŘÍ:

  • rádi komunikují se zákazníky, umí naslouchat požadavkům a z dostupných řešení poradit to nejlepší
  • nebo... se nebojí pracovat rukama, umí si počínat precizně a přesně
  • nebo... si rozumí s čísly a nebojí se je sčítat, odčítat nebo dokonce násobit

CO ZA VAŠI PRÁCI MŮŽEME NABÍDNOUT MY?

  • příjemné pracoviště, vybaveno moderním nábytkem
  • 13. plat
  • smlouva na dobu neurčitou
  • osobní i platový růst
  • práci v mladém kolektivu, kde si navzájem dokážeme s nenadálými problémy navzájem pomoci a podpořit se
  • odpovídající platové ohodnocení, které budete mít vždy nejpozději 10. den v měsíci na svém účtu
  • každý den na výběr jeden z několika druhů obědů, který Vám na pracoviště přivezeme z několika různých restaurací
  • slevu na produkty z naší nabídky
  • možnost libovolných školení, která budou vhodná pro Váš profesní rozvoj
  • skvělou kávu na pracovišti zdarma
  • firemní akce, na které se v minulosti dostavila už nejedna známá tvář

AKTUÁLNÍ VOLNÉ POZICE: 

JUNIOR ACCOUNTANT

Naše požadavky:

  • vzdělání VŠ nebo ÚSO
  • praxe v účetnictví - výhodou
  • znalost AJ slovem i písmem
  • znalost práce na PC
  • dobré komunikační schopnosti
  • flexibilita, spolehlivost
  • trestně bezúhonný/á
  • vhodné pro absolventy

Pracovní náplň:

  • kontrola a evidence faktur
  • příprava podkladů
  • řešení požadavků zákazníků
  • komunikace s dalšími odděleními ohledně účetních věcí
  • je odpovědný za vyhotovení všech daňových přiznání a dodržení jejich termínů odevzdání
  • navrhuje opatření, které mají vliv na ekonomiku firmy a způsoby účtování

Co na Vás čeká:

  • zaměstnání na HPP- na dobu neurčitou
  • plat 29 400 CZK
  • nástup ihned

SENIOR ACCOUNTANT

Naše požadavky:

  • vzdělání VŠ, SŠ ekonomického směru
  • nutná praxe v účetnictví
  • znalost AJ slovem i písmem
  • znalost práce na PC, MS Office
  • logické uvažování, dobré komunikační schopnosti
  • flexibilita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • trestně bezúhonný/á

Pracovní náplň:

  • komplexní zpracování účetnictví včetně daňových přiznání, měsíční a roční závěrky
  • účtování přijatých faktur, bankovních výpisů, pokladních dokladů, evidence majetku
  • statistické výkazy
  • komunikace se zákazníky, s účetními kancelářemi mateřských společností

Co na Vás čeká:

  • pracovní smlouva na HPP
  • pravidelné školení v oboru účetnictví a daní
  • plat 36 750 CZK
  • nástup ihned

OPERÁTOR CNC STROJŮ PRO VÝROBU NÁBYTKU

Naše požadavky:

  • SŠ technického směru (s maturitou)
  • dobré komunikační schopnosti
  • pracovitost, samostatnost a chuť dosáhnout nadprůměrného příjmu

Co na Vás čeká:

  • Smlouva na HPP (na dobu neurčitou)
  • Místo výkonu práce: Ostrava Logistics Park - PEC Ostrava s.r.o.
  • Mzda minimálně 30 000 CZK při dodržování plánu práce
  • nástup ihned

OPERÁTOR SKLADU

Naše požadavky:

  • Spolehlivost a odpovědnost
  • Zkušenosti s ovládáním VZV výhodou
  • Zkušenosti se skladovými softwary výhodou
  • Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav

Co na Vás čeká:

  • Smlouva na HPP (na dobu neurčitou)
  • Minimální mzda 25 000,-, průměrná mzda 27 000,-
  • Místo výkonu práce: Ostrava Logistics Park - PEC Ostrava s.r.o.
  • Nástup ihned

PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO PŘÍJEM A ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

Naše požadavky:

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • vhodné pro absolventy
  • znalost práce na PC, MS Office
  • logické uvažování, dobré komunikační schopnosti
  • flexibilita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • trestně bezúhonný/á
  • AJ výhodou

Pracovní náplň:

  • zpracovávání objednávek
  • komunikace se zákazníky
  • poradenství při výběru
  • komunikace s dalšími odděleními v případe speciálních požadavků zákazníků

Co na Vás čeká:

  • HPP, pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • dobrá dopravní dostupnost na místo pracoviště
  • plat 25 500 CZK
  • nástup ihned

Našli jste pozici, která Vás zajímá a chtěli byste se stát součástí našeho týmu? Zašlete nám prosím svůj životopis na e-mailovou adresu kariera@b2bpartner.cz

Nezapomeňte nám v předmětu upřesnit, o jakou pozici máte zájem. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na uvedené e-mailové adrese, případně telefonním čísle +420 596 764 411. Budeme se těšit na případnou shledanou. 

Co se Vám může hodit vědět o B2B partner:

Jsme zcela bezkonkurenčním lídrem v České a Slovenské republice v segmentu zásobování společností nestrategickým materiále. Momentálně je náš tým tvořen 92 zaměstnanci. Obrat společnosti: Jedna miliarda korun českých

Kromě Česka máme své pobočky také na Slovensku, Polsku a v Německu.

Aktuální nabídky práce uveřejňujeme také na specializovaných webech jobs.cz a prace.cz

Tyto webové stránky používají cookies. Více informací o používání cookies naleznete v sekci Vše o nákupu. Souhlasím