-
Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědet. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se presvědčili, že je vše tak jak má být.
-
Nenašli jste v zásilce fakturu?
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.
-
Chybí některé položky, nebo díly?
I sebedokonalejší systém muže být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na www.b2bpartner.cz/reklamace
-
Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je zpravidla přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste návod u zboží nenašli nebo jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, pak vyzkoušejte:
-
Návody ke zboží jsou k dispozici ke stažení na webu na detailu produktu. Vyhledejte tedy zboží, ke kterému potřebujete návod pomocí vhyledávače (např. pomocí katalogového čísla). Odkaz na stažení návodu naleznete pod popisem zboží.
-
Pokud jste návod na webu nenašli, kontaktujte nás na tel.: 800 700 700 nebo e-mailem servis@b2bpartner.cz. Chybějicí návod Vám zašleme obratem.
-
-
Nejste spokojeni se zbožím?
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomužete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.