Doručení zboží - Co dělat když ...

  1. Obdrželi jste zboží poškozené?

    Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědet. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se presvědčili, že je vše tak jak má být.

  2. Nenašli jste v zásilce fakturu?

    To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.

  3. Chybí některé položky, nebo díly?

    I sebedokonalejší systém muže být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na www.b2bpartner.cz/reklamace

  4. Nenašli jste návod k montáži?

    Návod k montáži a obsluze je zpravidla přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste návod u zboží nenašli nebo jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, pak vyzkoušejte:

    1. Návody ke zboží jsou k dispozici ke stažení na webu na detailu produktu. Vyhledejte tedy zboží, ke kterému potřebujete návod pomocí vhyledávače (např. pomocí katalogového čísla). Odkaz na stažení návodu naleznete pod popisem zboží.

    2. Pokud jste návod na webu nenašli, kontaktujte nás na tel.: 800 700 700 nebo e-mailem servis@b2bpartner.cz. Chybějicí návod Vám zašleme obratem.

  5. Nejste spokojeni se zbožím?

    Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomužete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.




Porovnání 0

Porovnání

Oblíbené produkty 0

Oblíbené